Turkiet 2014 - del 1

2014-05-25 / 22:10:10

Åkte ner till Turkiet, Alanya, Mahmutlar och Hotel Utopia World tillsammans med tre av mina närmsta vänner. Vi hade en fantastisk vecka på det finaste hotellet jag någonsin sett. Varnar för flera fula bilder och bilder med sämre kvalitet, hehe, men detta gör jag egentligen inte för något annat skäl än att jag ska kunna titta tillbaka sedan, och då måste ju liksom alla sorters bilder vara med.
Här är jag och bästa Rebecca på planet innan vi ska lyfta!
Direkt när vi kom fram blev vi uppassade på (rätt obekväma ja) och fick drinkar innan vi kunde gå till hotellrummet.
Och här bodde jag och Rebecca! Jättefint verkligen.
Denna bild är tagen rakt ut från vår balkong. Räcker väl med att säga att vi var ganska nöjda med utsikten.
Typ såhär såg det ut. Japp, hela eftermiddagen spenderade vi sovandes vid stranden och på kvällen satt vi på balkongen och hade det trevligt.
Andra dagen låg vi i solen i stort sett hela dagen. "Kom in" i miljön typ.
Och på kvällen åkte vi in till en nattklubb med en minibuss tillsammans med folk från hotellet! Vilket var otroligt roligt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela